Seminář v Račicích 20.1 pohybový aparát

21.01.2013 19:50

Na 20.1.2013 jsem byla pozvána v roli instruktora na seminář  "Základní péče o pohybový aparát psa" . Tento seminář mám ráda. Jednak si myslím, že po všech těch peripetiích, kterými si naše holky prošly, k tomu mám co říct a jednak si myslím, že je to něco, co majitelé psů potřebují slyšet. Nemyslím jen ty znalosti, ale také příběh člověka, který si prošel něčím hodně bolestným pro jeho chlupáče i celou rodinu. Lidé potřebují slyšet, že není všemu konec, když vám první veterinář sdělí verdikt "amputace", jako tomu bylo v případě úrazu naší Ebynky. Je dobré vědět, že nejsme odkázáni jen na veterináře a že je spousta věcí, které můžeme pro svého přítele udělat doma v podobě domácí rehabilitace. Jenže kromě nečekaných úrazů přináší život i úrazy předvídatelné zaviněné lidskou blbostí. Nebo neznalostí... Ať je to tak nebo tak, po zotavení Dášenky  a po překonání zahořklosti vůči agility (však už vím, že já jsem vinna a ne agility), jsem ráda, že mohu předávat varování a své znalosti o tom, jak nejlepšího přítele udržet v kondici.

 

Seminář v Račicích byl jeden z těch úžasně nabíjecích. Nastartoval mi v hlavě plány do budoucna a musím říct, že tak vychované hafany jsem na semináři už dlouho neměla. Dokonce i štěňátka byla  úžasně pozorná a klidná. Díky sehranému týmu páníčků a hafanů se udělala spousta práce, ale stejně mě cestou domů napadaly další a další věci, které jsem chtěla říct. Snad bude čas příště..

 

Fotky ze závěrečné části semináře jsou zde:  https://nanosmecka.rajce.idnes.cz/Seminar_Racice/