Freestyle dog 3.11.2012 - Dášenka na bedně

21.11.2012 20:58

V listopadu jsme s Dášenkou vyrazili na freestylový závod v dogdancingu. Kvůli Ebynky záchvatům nebylo moc času na trénink, a tak jsme oprášily sestavu z letní předváděčky. Závodilo 18 týmů a musím říct, že poslední dobou se úroveň tance se psem u nás  zvyšuje. Ještě před rokem, kdy Dášenka na svých prvních (!!!) závodech zvítězila, jsem si říkala, že opravdu není na co moc koukat. Letos už tomu bylo jinak a já dokonce pocítila mírný strach z toho, že nemáme dostatečně natrénováno. A konkurence byla opravdu veliká. Některé týmy předvedly famtastické výkony a já nakonec  ani nemohla uvěřit, že jsme si vytancovaly 5. místo. K našemu překvapení se vyhlašovalo prvních pět míst, takže medaily a ceny jsme si odvezly také. Sestřih ze ze závodů najdete zde: www.stream.cz/uservideo/770744-freestyle-dog-3-11-2012

 

Po závodech se konaly ještě zkoušky, a z toho mála, co jsem viděla, jsem byla dosti zklamaná. Někteří účastníci zřejmě nevidí rozdíl mezi tancem a poslušností na hudbu a jsou tak schopni celou skladbu pojmout jako chůzi u nohy ( a někdy ani ne do rytmu). Je pravda, že některé zkoušky tomuto i nahrávají. Nás za tři týdny čeká MD1, což je pro mě nejmíň sympatická zkouška, protože mám pocit, že z takhle poskládaných předepsaných cviků se nic tanečního vymyslet nedá. Musela bych asi ještě nějaký ten rok trénovat, abych uvedené cviky dokázala předvést i v jiné pozici než u nohy nebo před psovodem. I když takový pohyb vpřed se psem před psovodem a zády k němu je taky lákavý :-)  Koneckonců, mé pocity sdílela i paní rozhodčí, když na konci vyzvala některé psovody, aby pro příště dobře zvážili účast na zkouškách a závodech do té doby, než vše pořádně natrénují.

 

Rozhodně mě úspěch opět nakopl do dalšího tréninku, a i když nám starost o Ebynku zabírá většinu času, rozhodla jsem se  v lednu splnit poslední zkoušku na výborně, kterou by měl být právě freestyle a vykročit tak do nového roku s titulem Master of Dogdancing 1 :-)